Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789462200197 |
Dagelijks worden vele professionals en leidinggevenden doelbewust gemanipuleerd door elkaar en door hun meerderen. Vaak gebeurt dit met een positieve bedoeling, zoals het verhogen van de motivatie en de prestaties, maar steeds vaker worden mensen op de werkvloer ook negatief gemanipuleerd ten gunste van degene die manipuleert. Denk bijvoorbeeld aan de vele situaties waarin feiten worden verdraaid, goede prestaties worden genegeerd, zaken worden gegeneraliseerd, of persoonlijke meningen als absolute waarheid of als totale onzin worden beschouwd. Het ontbreekt medewerkers, maar ook leidinggevenden, vaak aan manieren om zich tegen manipulatie te verzetten. Met de 14 antipulatie- technieken in dit boek leer je hoe je zelf de situaties kunt herkennen waarin negatieve manipulatie plaatsvindt, hoe je je kunt wapenen tegen de meest invloedrijke en veelvoorkomende manipulatietechnieken op de werkvloer en hoe je zonder de onderlinge relatie te verstoren zelf manipulatoren kunt manipuleren. Paul Vessies is expert op het gebied van zakelijke overtuigingskunst en oprichter van de internationale netwerkorganisatie Persuasure. Persuasure is als samenwerkingspartner en actieve participant betrokken bij de ontwikkeling van de marketing en communicatie van diverse ondernemingen en zakelijke projecten. Het doel: waardestijging van de onderneming door een optimale afstemming van de marketing en communicatie op het natuurlijke denkproces van de doelgroep. Dit met de achterliggende filosofie dat ieder ingezet middel het doel heeft om een maximaal (financieel) resultaat te behalen, dat een enkele meting waardevoller is dan honderd meningen, en dat er op een integere wijze gecommuniceerd wordt met de markt. Voor meer informatie kun je terecht op www.persuasure.nl, of via paul.vessies@persuasure.nl