Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789081931915 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Een hartpatiënt vertelt zijn ervaringen zoals hij die heeft beleefd in het Jeroen Bosch Ziekenhuis te 's-Hertogenbosch en het UMC (Universiteit Medisch Centrum) te Utrecht. Auteur Frits van Hintum vindt het Jeroen Bosch ziekenhuis klantvriendelijk, zowel de artsen als het verplegend personeel. Door alle fusies en samensmelting van disciplines logistiek nog wankelend. Veel te luid giechelende verpleegsters, ook 's nachts. Meestal storend vond hij de hoge hakken parade van dokters assistentes met modieuze laarzen. 'De dames hoor je al van ver aankomen, door de gangen klinkt: "Klak, klik, klak, klik, daar kom ik...!'" Het UMC is een pitstop ziekenhuis, de patiënt gaat op de krik, vier nieuwe banden, laten zakken en verder met de race van het leven. Efficiënt en uiterst deskundig. Voor zo'n groot ziekenhuis een verbazend goede persoonlijke begeleiding.